16 Eylül 2022 Cuma

İŞTE BABIALİ ( Çuvaldızı kendimize )/ ( CELALETTİN ÇETİN )

 


İŞTE BABIALİ ( Çuvaldızı kendimize ) / ( CELALETTİN ÇETİN )


YAZAR: CELALETTİN ÇETİN

YAYINEVİ: CEM YAYINEVİ

TÜR: ANI/ÖYKÜ

SAYFA ADETİ: 282

BASIM TARİHİ:  2.BASKI / İSTANBUL 1991

OKUYUCU YORUMU: Yazarımız basın hayatına nasıl başladığını ve başından geçen anılarını, çalışma arkadaşları ve patronlarını, eleştirdiği çalışma arkadaşlarını,  gazete manşetlerindeki bazı öykülerin nasıl ortaya çıktığından ve gelişmelerden bahsediyor. 

Çok ilginç eleştirilerde bulunan yazar, gerçekten okurken çok şey öğretti bana. Okurken onun gözünden yaşadığı  olayları daha iyi anladım. En şaşırdığım olaylardan biri asparagas terimi. Ben bunu çok farklı sanıyordum. Ortaya çıkışını okuyunca çok şaşırdım ve güldüm. Ayrıca Güney Afrika macerası da efsaneydi. Nazım hikmetin eşiyle yaptığı röportaj da çok önemli. Nazımın son günü nasıldı. Ölmeden önce ne anlattı. Neyse kitabı okuyunca daha iyi  anlayacaksınız. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YARATICI / 2023

  YARATICI / 2023 Yönetmen: Gareth Edwards Oyuncular:  John David Washington , Madeleine Yuna Voyles , Gemma Chan , Allison Janney , Ken Wa...