15 Mart 2020 Pazar

Emma Smith Benim Hikayem - Emma Smith My Story ( 2008 )




Emma Smith Benim Hikayem - Emma Smith My Story

Yönetmen: Gary Cooper
Oyuncular:  Katherine Nelson, Patricia Place


Emma Hale Smith in ölümünden önce yaşantısını mormon kültürüne olan katkıları günümüze kadar olan yaşamını ele alan bir filmdir.

İZLEYİCİ YORUMU:
Film mormon dininin nasıl başladığını anlatıyor. Sade, basit bir şekilde konular anlatılmış. Emma Hale Smith gözünden yansıtılmış. Dini propaganda,biyografi tarzında hazırlanmış.ABD 'de 15 milyon mensubu bulunan bu yeni din anlayışının nasıl başladığını izleyerek gayet iyi anladım. Bizim kültürümüze ait olmayan bir felsefe işlenmiş. Din demiyorum kültür olarak. Seyretmek isterseniz bu tarzı düşünerek izleyin. Fazla bir şey beklemeyin. Sade ve yalın anlatım. Imdb puanına abartılmış. Daha iyi şekilde çekilebilirdi diye düşündüğümden bu film için düşüncem 5,1 ancak.

IMDB PUANI: 6,6

İZLEMEK İSTERSENİZ FİLMİN LİNKİ AŞAĞIDADIR:
https://www.fullhdfilmizlesene.net/dram-filmleri-izle/emma-smith-benim-hikayem-full-izle-turkce-dublaj/

ARKADAŞLAR...... BU ARADA FİLMİ SEYRETMEDEN ÖNCE SİTEDEKİ REKLAMLARIDA TIKLAYIN. FİLM SİTELERİ REKLAMLARLA AYAKTA DURUYOR. DESTEK VERMEK LAZIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YARATICI / 2023

  YARATICI / 2023 Yönetmen: Gareth Edwards Oyuncular:  John David Washington , Madeleine Yuna Voyles , Gemma Chan , Allison Janney , Ken Wa...