6 Ekim 2019 Pazar

YAŞANMIŞ ŞEHİR HİKAYELERİ ( ŞENAY DÜDEK )






YAŞANMIŞ ŞEHİR HİKAYELERİ 
( ŞENAY DÜDEK )

Bu kitabı okuyarak benim için ilginç bir deneyim oldu. Yazar bir çok hikayeler hazırlamış. Gerçek mi doğru mu bilmiyorum. Fakat hikayeler Yeşilçam film sektöründe geçen konulardan farklı değil, bilakis aynılar...  Okurken bazı karakterler günümüzdeki bir kaç ünlüye de benzettim gibi oldu.  Kitapta eşcinsel ve sex hikayeleri  çok var. Örneğin; bir fakir genç zengin bir iş adamıyla ilişkisiyle çevresi değişiyor, zengin bir iş adamı olarak karşımıza çıkıyor. Bir kadın yoksulluktan çıkıp assolist oluyor. Bu tarz yani.

Gerçekten yükseliş bu mu diye düşünmeden edemiyorum. Çok farklı olaylardan bahsetmiş. Bir bakıma paparazzi konuları gibi. Yazarın yazım dili çok iyi. Bir solukta okuyup bitireceğinizi düşünüyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YARATICI / 2023

  YARATICI / 2023 Yönetmen: Gareth Edwards Oyuncular:  John David Washington , Madeleine Yuna Voyles , Gemma Chan , Allison Janney , Ken Wa...